loading...
اس ام اس
هادی بازدید : 26 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

ثانیه ها ، روزها ، ماه ها

حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

گر همسفر عشق شدی مرد سفر باش

ورنه ره خود گیر و یکی راه گذر باش

هشدار که یخ تاب تب عشق ندارد

گر بسته قالب شده ای فکر دگر باش


SMS Asheghaneh

آن دوست که دیدنش بیاراید چشم

بی دیدنش از دیده نیاساید چشم

ما را ز برای دیدنش باید چشم

ور دوست نبینی به چه کار آید چشم

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

در خیال من بمان اما خودت برو

آنکه در رویای من است مرا دوست دارد

نه تو !

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

به هیچ روزی پس ات نمی دهم

به هیچ ساعتی به هیچ دقیقه ای به هیچ هیچی !

سخت چسبیده ام تمامت را

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

عجیب است دریا

همین که غرقش می شوی پس می زند تو را

مثل تو !

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

در سایه ی دلشکستگی پیر شدم

غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم

تا آمدم آشنای قلبت باشم

گفتی که من از غریبه ها سیر شدم

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

تنها بنایی که هرچه بیشتر بلرزه

محکمتر می شه دله


SMS Asheghaneh

ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ و فلک

هرکه از دیده ی مان رفت ز خاطر ببریم

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

حـالا اشک ها هـم شـبـیـه تـو شـده انـد

گـریـه کـه می کـنـم نـمی آیـنـد

اس ام اس و حرف عاشقانه

SMS Asheghaneh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 301
  • بازدید کلی : 7,677