loading...
اس ام اس
هادی بازدید : 41 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

باران که می بارد همه چیز تازه می شود

حتی داغ نبودنِ تو

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سال هاست دارم حساب می کنم

چگونه من بعلاوه ی تو

شد فقط من


SMShaye Atefi Asheghane

تو که با دیگرانت بود میلی

چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود

که عشق ما نشد مجنون و لیلی ؟

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

می بینم سر جاتی !

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

اگر تنهایی ام چشم مرا بست

اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هر جا که باشد یاد ما هست

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم
حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که می دونم تو هم دلت تنگ منه

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

قدِ تو به عشق نمی رسید

غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد

اما باز هم نرسید


SMShaye Atefi Asheghane

گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را

گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت:فــقـط مــن ؟

گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

دگر درد دلم درمان ندارد

مسیر عاشقی پایان ندارد

مرا در چشم خود آواره کردی

نگاهت دور برگردان ندارد

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

رشته ی محبت را

باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 7,660